.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علیرغم درخواست 300 میلیونی از خانواده ؛
نجات پسر 10 ساله بابلی از چنگال گروگانگیران
شمال نیوز: آنان بعد از ربودن دانش‌آموز 10 ساله او را در مخفیگاهی در شهر بابل نگهداری می‌کردند ولی بعد از مدتی برای اطمینان بیشتر خانه‌ای را در منطقه ...

شمال نیوز: عاملان گروگانگیری 300 میلیون تومانی که پسر دانش‌آموزی را در راه بازگشت از مدرسه ربوده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز، خانواده یک دانش‌آموز 10 ساله که «امیر محمد نجیب» نام دارد در مراجعه به پلیس ادعا کردند که کودکشان روز سه‌شنبه21 مهر ماه بعد از خروج از مدرسه و در راه بازگشت به خانه به طور مرموزی ناپدید شده است.

بر اساس اظهارات آنان تماس با دوستان و آشنایان و سرکشی به خانه اقوام نیز برای به دست آوردن ردی از نوجوان ناپدید شده بی‌فایده بوده و هیچ سر نخی از او به دست نیامده است. والدین امیر محمد که بسیار نگران بودند در ادامه خواستار اقدامات پلیسی برای پیدا کردن پسرشان شدند.
بدین ترتیب با دستور ویژه سردار مسعود جعفری نسب تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی مازندران به سرپرستی سرهنگ رستمی –رئیس آگاهی- اقدامات تخصصی برای به دست آوردن ردی از دانش‌آموز ناپدید شده را آغاز کردند. در حالی که عملیات نامحسوس پلیس ادامه داشت، مرد ناشناسی در تماس با خانواده نوجوان ربوده شده با تهدید درخواست کرد تا در ازای آزاد‌سازی کودکشان 300 سکه طلا به آنها بپردازند.

با برقراری این تماس مشخص شد که مأموران با یک پرونده پیچیده آدم ربایی روبه‌رو هستند. با توجه به این سرنخ تجسس‌ها در راستای ردیابی مخفیگاه آدم ربا یا آدم ربایان آغاز شد تا اینکه بعد از 4 روز اقدامات فوق تخصصی پلیس، رد مخفیگاه آدم ربایان در شهر بابلسر شناسایی شد.

با توجه به حساسیت ماجرا مأموران محل تردد آدم ربایان را به‌صورت نامحسوس تحت کنترل خود در آوردند تا اینکه با انجام یکسری عملیات غافلگیرانه متهمان را بازداشت و نوجوان دانش‌آموز ربوده شده را آزاد کردند.

بر اساس بررسی‌های پلیس سه متهم بازداشت شده ساکن تهران هستند و در سفر به مازندران مرتکب این عمل شدند. کارآگاهان همچنین سن گروگانگیران را بر اساس اعترافات متهمان 21، 31 و 42 ساله اعلام کردند. آنان بعد از ربودن دانش‌آموز 10 ساله او را در مخفیگاهی در شهر بابل نگهداری می‌کردند ولی بعد از مدتی برای اطمینان بیشتر خانه‌ای را در منطقه کرفون بخش بهنمیر از توابع شهر بابلسر اجاره کرده و گروگان خود را به این منطقه منتقل کرده بودند. تحقیقات تکمیلی از متهمان بازداشت شده ادامه دارد.ایران /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

m.f 27 مهر 1394
درود بر سردار جعفری نسب و همکاران زحمت کش ایشان نیروی انتظامی اقتدار نظام می باشد /
نا شناس 27 مهر 1394
باید اعدام گردند ودر ورودی آمل ،قائمشهر وچالوس آویزان شوند تا عبرت برای دیگران و بچه تهرونی ها گردند.
محمدی 27 مهر 1394
اگر برخورد قوه محترم قضائیه با این ارازل و اوباش خشن باشد آیا باز هم شاهد چنین جرائمی خواهیم بود؟؟؟ خواهش ما از مجلس محترم شورای اسلامی این است که این نوع جرائم را جز محارب محسوب نمایند و قانون شود و قوه محترم قضائیه هم ملزم به اجرای آن شود در غیر این صورت زحمات شبانه روزی نیروی زحمت کش و جان برکف نیروی انتظامی بی انگیزه خواهد بود.
فرزاد اسدی ساروی 27 مهر 1394
آقای ناشناس، چقدر از حقوق سررشته داری؟
مجازات آدم ربایی، اعدام نیست. لطفا تشویش اذهان نفرمایید. ضمنا فقط بچه تهرونیها، آدم ربا نیستند. لطفا کمی خویشتن دار باشید و از روی عقل و منطق اظهار نظر بفرمایید. مستدعی است زین پس نشر اکاذیب نکنید.
یک توصیه دیگه هم دارم. تقاضا میشود بع ریشه این اعمل فکر کنید. چرا در سالهای اخیر آمار تخلفاتی ازین دست زیاد شده اند؟ فقط مجازات کردن افراد کافی نیست. باید از ریشه درمان نمود. ریشه ی ازدیاد تخلفات را باید در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی کشور جست.
خداوند همه مارا هدایت کند
من الله التوفیق
نا شناس 27 مهر 1394
پدر مادر اين بچه از آشنايان دور مي باشند باور كنيد اين چند روز چه به روز اينها گذشت خدا مي داند و بس ..... خدا لعنت كند اين شياطين رو
رها 27 مهر 1394
باید برخورد دستگاهد قضایی در این گونه موارد سخت و کوبنده باشد تا درس عبرتی برای دیگران شود
حبیبی پیله کوهی 27 مهر 1394
درود،درود،درود،در مدت تصدی مسئولیت حساس و خطیر فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران توسط سردار محترم جنآب جعفری نسب انصافا شاهد رشد انکارناپذیر در ایجادوتامین امنیت استان هستیم انشاءا... مردم عزیز استان قدردان زحمات عزیزان نیروی انتظامی باشند.خدا ایشان را برای این استان حفظ نماید. آمین
نوری ریکا 27 مهر 1394
آقای فرزاد اسدی ساروی
اگربچه یا برادر خودت بود هم اینجوری حقوقدانی صحبت میکردی؟ تو چه می دانی این پدر و مادر چه کشیدند؟هرچه اراذل و اوباش را باید با تبر و داس تیکه تیکه کرد. مملکت باید از شر این افراد کثیف پاک شود
سعید 29 مهر 1394
آقای اسدی حقوقدان !!!
چون ما مشکلات اقتصادی داریم ، پس باید دست به هر اقدام نابهنجار و کثیفی بزنیم ؟ عجب تفسیر جالبی
به نظر من و قطعا اکثر مردم حق این افراد حداقل اعدام است . البته اگر جنابعالی ناراحت نشوید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.